LÜTFEN DİKKAT !!!!!
OKULUMUZU KAZANIP DA ÇEŞİTLİ NEDENLERDEN DOLAYI KESİN KAYIT YAPTIR(A)MAMIŞ YA DA OKULUMUZA NAKİL YOLU İLE GELEN ÖĞRENCİLERİMİZİN İŞ VE İŞLEMLEMLERİNİ TAMAMLAMALARI İÇİN AŞAĞIDAKİ YÖNERGEYİ TAKİP ETMELERİ GEREKMEKTEDİR.
ÖĞRENCİLERİMİZİN SEÇMELİ DERS DİLEKÇELERİNİ VE GEREKLİ BİR TAKIM FORMLARI DOLDURMAK ÜZERE COVID-19 ÖNLEMLERİ ÇERÇEVESİNDE ÖNCE AŞAĞIDAKİ BAĞLANTIDAN "ÖĞRENCİ TANIMA FİŞİ"Nİ DOLDURUP GEREKLİ EVRAKLARI HAZIRLAYARAK VE AŞAĞIDAKİ İŞ VE İŞLEMLERİ TAMAMLAYARAK VE MASKE-MESAFE-TEMİZLİK KURALLARINA UYARAK VELİLERİ İLE BİRLİKTE OKULUMUZA GELMELERİ ÖNEM ARZ ETMEKTEDİR.
SAYIN VELİLERİMİZE VE ÖĞRENCİLERİMİZİN BİLGİLERİNE SUNULUR.
OKULUMUZ İÇİN SIKÇA SORULAN SORULARA BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ.
Covid-19 önlemleri çerçevesinde iş ve işlemlerinizi hızlandırmak amacıyla aşağıda yazılı olanları dikkatli bir şekilde okuyup hazırlamalısınız. Öğrenci velisi anne ya da babadır. Velinin muhakkak kayıt anında hazır bulunması gerekmektedir. Bu konuda mahkeme kararı var ise bu karar ile birlikte gelinmelidir.
1. Öğrenci Tanıma Fişi (OKULA GELMEDEN ÖNCE BURADAN DOLDURUNUZ.)
2. 2 adet vesikalık fotoğraf
3. Öğrencinin, annesinin ve babasının T.C. Kimlik No yazılı nüfus cüzdan fotokopileri
4. Ayrılan eşler için velayetin kimde olduğuna dair mahkeme kararının bir örneği
5. Doğru, yanlış, puan ve yüzdelik dilimini gösteren Merkezi Sınav Sonuç Belgesi
6. 5 top A4 fotokopi kağıdı
7. 100'lük şeffaf poşet dosya
8. 5 adet telli mavi naylon dosya
9. 2 adet (bir ince , bir kalın) mavi klasör
10. Siyah-mavi-kırmızı renklerde 3 (üç) adet tahta kalemi
YUKARIDAKİ İŞ VE İŞLEMLERİ TAMAMLADIKTAN SONRA OKULUMUZUN 0 (212) 246 0900 NUMARALI TELEFONUNU ARAYIP RANDEVU ALARAK OKULUMUZA COVİD-19 ÖNLEMLERİ DAHİLİNDE MASKE, SOSYAL MESAFE VE HİJYEN KURALLARINA UYARAK ÖĞRENCİMİZ DAHİL EN FAZLA 3 (üç) KİŞİ OLARAK GELİNİZ VE BEKLEMEKSİZİN EN KISA SÜREDE İŞLEMLERİNİZİ BİTİRİNİZ.
11. Öğrenci-Veli-Okul Sözleşmesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)
12. Seçmeli ders seçim formu (Okulumuzdan temin edilecektir.)
13. 6698 sayılı KVKK Açık Rıza Onayı (Okulumuzdan temin edilecektir.)
14. Veli İzin Onay Belgesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)
15. Covid-19 için Veli Bilgilendirme ve Taahhüt Belgesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)
16. Öğrenci Muayene/İzlem Bildirim Formu (Okulumuzdan temin edilecektir.)
17. Kıyafet dilekçesi (Okulumuzdan temin edilecektir.)
NOT :
1- Ders kitapları okulun başladığı gün öğrencilere teslim edilecektir.
2-Diğer ders araçları bilahare okulun açıldığı hafta ilan edilecektir.
3-Uyum programı bakanlığımızın açıklamaları doğrultusunda yapılacak ve okulumuzun sitesinden duyurulacaktır.
4-Servis kullanmak isteyenler sözleşmeli servis taşıma yetkilisi ile görüşerek servis kaydını
yaptırabilir. Servis ücreti valilikçe belirlenmektedir. Servis Sorumlusu Nebi AKSÜT: 0(542) 253 34 77
5-Okulumuzda okul idaresi gözetiminde ve kantin sorumlusu yetkisinde günlük 4 çeşit olmak
üzere belgeli Catering firmasından öğle yemeği verilmektedir. Yemekhaneden faydalanmak
isteyenlerin geldiklerinde sözleşme yapmaları gerekmektedir. Kesin kayıt anında bu konuda bilgi verilecektir.
6-Dersler 8.30' da başlayıp 15.35' de sona erecektir. Öğrenciler 8.15 de okulda hazır bulunacaktır.
7-Okulumuzda kıyafet zorunluluğu vardır. Kıyafet alımı için gerekli yönlendirme kayıt için
gelindiğinde yapılacaktır.
8-Velilerimiz ile okulun açıldığı hafta sonu Şişli Öğretmenevi'nde derslere girecek öğretmenlerin ve
İdarecilerin katılımı ile kahvaltılı bir tanışma toplantısı düzenlenecektir. Ücret ve kesin tarih-saat
bilahare ilan edilecektir.
ŞİŞLİ ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ